Akhirnya Berabang Ipar

Hai Assalamualaikum !

Alhamdulillah, Alhamdulillah. Semuanya selesai. Kakakku selamat menjadi isteri kepada suaminya. Haha.

Terima kasih kepada semua yang menaja, menyumbang tenaga, membantu apa yang patut.

Sebenarnya nak tulis panjang-panjang, tapi rasa macam tak terkeluar benda yang nak ditulis ni.
.
Lega sebab dapat menyumbang tenaga untuk keluarga. Oh ye, aku memang renyah sikit buat kerja sebenarnya, bila disuruh baru la aku buat. Hahha. Perangai mengalahkan orang tua. Tapi ala kulli hal, selamat memenatkan diri semalam dan dua hari lepas.

Rasa macam nak pergi spa, nak surub orang urutkan badan. Haha.

Terima kasih jugak kepada kawan2 yang datang. Ajak atas stand Rumah Terbuka, padahal akak kawen. Haha. Terima kasih Raihan, Sood, Sope, Atok, Dayak, Faris, Ijat Qiwam, Bedek, Gelam yang dah lama sangat tak jumpa, Ajai, Adol, Zuhri, Baba, Syira, Fadilah, Baby Aisyah, Ain, Khaleeda, Zahidah, Nadrah, Kak Siti, Syamina, Nadzirah, Hani, Abel, Zuzu, dan 2 roommate Nad (xtau nama). Dan yang last datang, Syaq. Hehe.

Terima kasih yang mendoakan semuanya selamat.

Masa 1 Syawal haritu, punya la menangis sebab tak dapat pakai Baju Melayu, hahaha... Baju dah ada, tapi kena reserve untuk kenduri dulu. Ni bila kenduri dah berlangsung, nah kau baju melayu bersampin siap bersongkok aku pakai. Kasut je x pakai. Haha. Lepas gian pakai Baju Melayu ni. Baju Melayu kan baju kebangsaan. #AkuAnakMalaysia

Oh ye, lupa nak citer, fotografer kahwin akak aku ni kawan masa kat KUIS. Hehe. Siapa berminat, boleh la PM FB aku. Haha. Nanti aku bagi link baekk punya. 😂😂

Itu je la saje nak sembang sembamg dalam ni. Kekeke.

Wabillahi taufiq. Wassalam. #sebarkancinta .💚

Comments

Popular posts from this blog

Efektif dan Efisien

[UPDATE] Senarai Sekolah Agama, Pusat Tahfiz & Pondok Negeri Sembilan

Al-Nasr : Pertolongan